• "A citi nu înseamnă doar a silabisi"

    Peripeții feroviare (III)


              Fără să mă lungesc prea mult pe tema „nu am mai scris de mult”, o să trec direct la subiect, adică la partea a treia din micile mele „peripeții feroviare”.
              Din nefericire nu îmi mai amintesc data cu exactitate, cert este că s-a întâmplat anul trecut, în 2013; Într-o zi de vineri, m-am urcat în trenul „Regio-6414”, Iași-Vaslui, cu vreo 3 amici. Am gasit niște locuri teribile, chiar lângă toaletă, care probabil era înfundată sau ceva asemănător, mirosul de urină putând fi simțit pe o arie de 3-4 metri in jurul acestia.. „asta-i treaba” / „doar aici e liber” / „poate se eliberează la Bîrnova sau la Scînteia” - cam așa ne-am consolat. Ei bine, am suportat duhoarea 49 de minute, adică exact până când trenul a ajuns la Scînteia, unde au coborât destui pasageri. Exaltam toți 4, cel puțin așa mi s-a părut, sper să nu exagerez - în fine, ne-am luat bagajele și ne-am mutat un pic mai în spatele trenului (acesta fiind tip „Săgeata Albastră”), ne-am instalat binișor, băieții au scos laptopurile, un film, o treabă, pe scurt - studențește; am întors capul apoi și „mi-a dat cu ceață”, ca să folosesc o expresie clasică - ei bine, se pare că niște domni în toată firea, undeva pe la 40+ de ani, au avut parte în cele 49 de minute de călătorie un adevărat festin pur CFR-ist, concret, semințe și bere la PET cât cuprinde. Am imortalizat „rămășițele” de pe „câmpul de bătălie” în 4 fotografii neclare, făcute cu telefonul mobil, fiind pe deasupra frustrat de cât de incapabili și needucați pot fi unii oameni.. mă rog, ce a ieșit, mai jos
    .



    Sper că v-a plăcut articolul, dar sper că  nu v-a plăcut sub nici o formă ce au făcut băieții ăia. O zi cât mai bună să aveți.

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Având în vedere că eu înjur, tu de ce n-ai face la fel? ce scrii aici ține doar de tine

    Arhivă