• "A citi nu înseamnă doar a silabisi"

    Taraba cu cântece (II)


    Ediția a doua a „tarabei cu cântece” ni-i aduce în prim-plan pe cei de la Șuie Paparude, cu cel mai bun album al lor, deși e posibil ca majoritatea (mă rog, din cei cunoscători) să mă contrazică, nominalizând albumul „E suflet în aparat”.
    Albumul a fost lansat în anul 2000, în componența trupei fiind doar duo-ul Mihai, mai exact Mihai Câmpineanu și Mihai Dobre (Michi și Dobrică); EP-ul conține single-urile:
    1. Grație (cu Loredana Groza)
    2. Maro
    3. Profetul

    4. Ajutor
    5. Departe (cu Loredana Groza)
    6. Mutația
    7. Tobacco road (war remix)
    8. Incantație (dub free România)
    9. Învățături
    10. Saturn

    Recomandările mele de pe acest album sunt piesele Grație, Departe și Incantație, cea din urmă fiind și favorita din EP. Probabil ați observat că două din cele trei piese nominalizate sunt în featuring cu Loredana Groza și deși este foarte probabil să aprind ceva spirite în rândul dumneavoastră, al cititorilor, voi risca să afirm că aici Loredana Groza mai făcea muzică într-adevăr, deși nu cânta propriu-zis, ci doar asigură niște „background vocals”.


    Mulțumesc RomanianAlbums pentru că a încărcat acest album și o să-l folosesc ca sursă de „inspirație” și pentru edițiile următoare, deoarece am mai zărit ceva albume interesante urcate.

    Mihai Dobre (stânga)                                                                                       Mihai Câmpineanu (dreapta)
    Șuie Paparude oficial

    Se poate ca la următoarea ediție să existe separat rubrica „Taraba cu cântece”, mă rog, vedem. O zi bună!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Având în vedere că eu înjur, tu de ce n-ai face la fel? ce scrii aici ține doar de tine

    Arhivă