• "A citi nu înseamnă doar a silabisi"

    Model


    După cum știm Vasluiul e întors cu fundul în sus de vreo doi ani și ceva deja, lucrându-se din greu la reabilitarea sa ca oraș, la schimbarea fațadei sale aici intrând schimbarea fațadelor blocurilor, asfaltarea străzilor, înlocuirea bordurilor, pe alocuri schimbarea intersecțiilor semaforizate în sensuri giratorii (vezi cazul crucea gării - despre care e posibil sa scriu zilele viitoare). Mă rog, pe lângă toate astea, mai intră și parcurile și locurile de relaxare gen Teatrul de vară, Copou, „Secu”, unde, la fel, avem borduri, floricele, bănci, alei, fântâni arteziene.. ei, ultima parte e de discutat; am atins subiectul fântâna arteziana din Teatrul de vară acum ceva vreme aici, a fost repoziționată, arată în regulă, probabil o să revin tot zilele astea cu niște fotografii ca și la cazul Crucea gării, mă rog, altă poveste. Săptămâna trecută, mai exact sâmbătă, eram cu un amic în „Secu”, adică undeva între muzeu, poliție și judecătorie și stăteam fix pe marginea fântânii arteziene din zonă și după ceva vreme de discuție mi-a picat fisa, toate „ornamentele” alea care vor fi umplute cu flori ulterior și în același timp au rol de „perete” al fântânii aveau ceva suspect. Vă las să vă uitați și să trageți concluziile.


                                                             Foto: Robert
                                                             Data: 15/06/2013

    După cum spune și titlul postării, în primă fază am zis că e vorba de vreun model, ne-am uitat în partea cealaltă, nu era nimic asemănător, apoi ne-am gândit că poate sunt țevile care vor merge spre centrul fântânii, dar totul era finisat foarte frumos (n-am nici o fotografie aici din păcate), deci dacă știți mai bine ce se întâmplă lamuriți-ne și pe noi vă rugăm. O zi bună.

    3 comentarii:

    Având în vedere că eu înjur, tu de ce n-ai face la fel? ce scrii aici ține doar de tine

    Arhivă