• "A citi nu înseamnă doar a silabisi"

    Pagina: foto


    Salutare, voiam să vă aduc la cunoștință că am refăcut pagina „Foto” a blogului - nu în materie de design sau vreo nouă librărie de vizualizat fotografii, ci doar noi fotografii, unele din ele vechi și de mai bine de 3 ani, realizate cu un telefon cu rezoluție destul de mică la camera foto, dar sunt fotografii din trecutul meu, care poate spun, sau nu, ceva și tocmai de aceea le-am urcat pe blog. Vă invit pe pagina „foto” să le vedeți și voi.
    P.S.: Am preferat să le las la rezoluție full, chit că e nevoie de scroll down/up/right/left uneori, sper să fie ok totuși.

    Preview al paginii:



    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Având în vedere că eu înjur, tu de ce n-ai face la fel? ce scrii aici ține doar de tine

    Arhivă