• "A citi nu înseamnă doar a silabisi"

    Taraba cu cântece I


                    Ok, la ce se referă toată treaba asta cu "Taraba cu cântece" - păi e destul de simplu; în funcţie de timp, voi lua câte o trupă sau un album (cum o sa fac astăzi), îmi voi prezenta opinia, poate voi lua şi opiniile altora şi le voi posta, chestii de genul; eventual nişte evaluari, interviuri, daca ele se gasesc.


         Prima "ediţie" îi are ca protagonişti pe cei de la Viţa de Vie, mai concret ultimul lor album intitulat "Acustic". O să încep cu stângul un pic, deoarece nu sunt sigur ce gen e ultimul album - oscilez între: classic jazz, smooth lounge, smooth uptempo, bossa nova şi smooth jazz. Nu sunt expert, dar astea sunt "ţintele" mele in ceea ce priveşte ultimul album; mă rog, poate să nu fie nici unul, la fel de bine cum pot fi chiar toate.




         Albumul conţine 13 piese: Ieri, Azi, Vinolamine, Liber, Basul şi cu toba mare, Varză, Totata, Mori, Lăsat pustiu, Iamma, Visele, Alungă tăcerea, Ce contează.

                 Recomand cu cea mai mare căldură posibilă piesele: Alungă tăcerea (cea mai bună piesă în opinia mea de pe acest album), Basul şi cu toba mare (prea bună şi asta), Varză (comentariile sunt de prisos) şi Iamma. Fie, poate Iamma e printre cele recomandate de mine deoarece îmi place piesa originală, acum nu îţi imagina din ce spun ca nu consider piesa bună sau ceva, ea este, doar că mă aşteptam la mai mult. Revenind, celelalte 3 piese pe care le-am recomandat sunt jos pălăria, sunt dovada ca există muzică bună la noi doar ca suntem prea orbi să o vedem şi prea neştiutori să o căutăm şi găsim. Nu ştiu câţi dintre noi şi-ar fi imaginat vreodată o astfel de variantă a piesei Basul şi cu toba mare (apăruta in 1999 pe albumul Fenomental, cutia de medicamente pentru cei ce-şi mai amintesc), piesa care incheie orice concert Viţa de Vie (sau cel puţin majoritatea) şi în fond piesa care a facut cunoscută trupa, s-a transformat din piesa pe care face toată lumea pogo la concerte intr-un jazz smooth de care te bucuri la o cafea cu nişte amici.


                     Videoclipul e un pic cam dus la extrem, tipa dansează la bară foarte bine, atmosfera e foarte ok, dar nu era nevoie de așa ceva. Ea în cămașă și cam atat, cu cafeaua și țigara era cam tot ce îi trebuia acestui videoclip. Tipa se numește Larisa Bercea și găsiți mai multe aici.




    Sursa foto: Vița de vie site oficial

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Având în vedere că eu înjur, tu de ce n-ai face la fel? ce scrii aici ține doar de tine

    Arhivă