foto: Pricop Augustin / foto: Hidden
data: ~xx.xx.2010 / data: 05.07.2012
Sunteți de acord cu aceste modernizări sau.. credeți că erau ele o prioritate? Pe principiul niște modernizări nu strică niciodată, mai ales din fonduri europene nerambursabile dar, ..oare chiar avem nevoie de pasaj subteran pentru două linii?
un + totuși pentru că acoperă și restul peronului (având în vedere ca până acum era acoperit vreo 40% din el, e un mare pas înainte).
daca e din fonduri europene, chiar nu strica. altfel, nu cred ca modernizarea garii era o prioritate pt orasul nostru .
RăspundețiȘtergereȘi totuși, care e ideea cu pasaj subteran pentru două linii? poate mă lămurești.
RăspundețiȘtergereDin ce se vede 2 linii sunt pentru transport de persoane si inca vreo 5 pentru marfa,deci daca nu sunt bani de la primarie de ce sa nu se faca? de ce sa risti cand treci de la o linie la alta?
RăspundețiȘtergereAcum sigur o sa fie invidiosi locuitorii orasului barlad,pentru ca ei au o gara foarte *varza* si noi o tot modernizam +pasaj subteran etc
RăspundețiȘtergereUn ultim mesaj, nu e rau sa avem o gara moderna,asa cum o sa fie si orasul peste cativa ani..bafta
RăspundețiȘtergereDe fapt, primele 3 linii sunt pentru transport călători, celelalte într-adevăr pentru marfa. Nu sunt bani de la primărie, dar 284,8 miliarde de lei vechi nu ți se pare o sumă exagerată pentru o groapă în pământ, umplută ulterior cu ciment de-i zici pasaj, niște stâlpi care vor susține o bucată de tablă (acoperiș) și vreo 400 metri de șină. Cât despre risc, să fim serioși, s-au riscat atâția de atâtea ori în toți acești ani, iar accidente n-au fost, decât cele provocate intenționat (sinucideri). Nu mă deranjează renovarea, dar mă enervează groaznic că le intră atâția bani în buzunare.
RăspundețiȘtergerePoate vor sa le puna in functiune pe toate si atunci chiar ca va fi nevoie de un pasaj subteran. Nu mi s-ar parea normal sa vad lumea incercand sa ajunga la ultima linie tarand bagasele peste toate sinele :))
RăspundețiȘtergerecând au început lucrările, mă gândeam că după ce termină cu liniile 1 și 2, vor continua cu 3 și 4, ca să se ajungă în final la ce ai scris tu. Dar dat fiind termenul de doi ani și progresul lor, nu prea văd sa fie așa.
ȘtergereCe fac ei, nu neg, e super. O să asfalteze „de la gară pân' la moară” - vorba Vasluianului de rand, au schimbat în proporție de 80% sau poate mai mult sistemul de iluminat stradal, s-au apucat de pavaje, trotuare, gara, etc. Dar sumele anunțate pentru aceste recondiționări sunt enorme comparativ cu banii folosiți de fapt și de drept în proiecte.
RăspundețiȘtergere