• "A citi nu înseamnă doar a silabisi"

    Gara Vaslui


    îmi e greu să cred că nu știați că gara Vaslui e în renovare, pe alocuri în construcție chiar; conform vrn licitația pentru alegerea firmei ce urmează să efectueze lucrările de renovare a fost pe 24 martie. Nu știu când au început lucrările, cu atât mai mult n-am idee de cand le vor termina - oricum, arunca o privire.


    foto: Pricop Augustin / foto: Hidden
    data: ~xx.xx.2010 / data: 05.07.2012

    Sunteți de acord cu aceste modernizări sau.. credeți că erau ele o prioritate? Pe principiul niște modernizări nu strică niciodată, mai ales din fonduri europene nerambursabile dar, ..oare chiar avem nevoie de pasaj subteran pentru două linii?
    un + totuși pentru că acoperă și restul peronului (având în vedere ca până acum era acoperit vreo 40% din el, e un mare pas înainte).

    9 comentarii:

    1. daca e din fonduri europene, chiar nu strica. altfel, nu cred ca modernizarea garii era o prioritate pt orasul nostru .

      RăspundețiȘtergere
    2. Și totuși, care e ideea cu pasaj subteran pentru două linii? poate mă lămurești.

      RăspundețiȘtergere
    3. Din ce se vede 2 linii sunt pentru transport de persoane si inca vreo 5 pentru marfa,deci daca nu sunt bani de la primarie de ce sa nu se faca? de ce sa risti cand treci de la o linie la alta?

      RăspundețiȘtergere
    4. Acum sigur o sa fie invidiosi locuitorii orasului barlad,pentru ca ei au o gara foarte *varza* si noi o tot modernizam +pasaj subteran etc

      RăspundețiȘtergere
    5. Un ultim mesaj, nu e rau sa avem o gara moderna,asa cum o sa fie si orasul peste cativa ani..bafta

      RăspundețiȘtergere
    6. De fapt, primele 3 linii sunt pentru transport călători, celelalte într-adevăr pentru marfa. Nu sunt bani de la primărie, dar 284,8 miliarde de lei vechi nu ți se pare o sumă exagerată pentru o groapă în pământ, umplută ulterior cu ciment de-i zici pasaj, niște stâlpi care vor susține o bucată de tablă (acoperiș) și vreo 400 metri de șină. Cât despre risc, să fim serioși, s-au riscat atâția de atâtea ori în toți acești ani, iar accidente n-au fost, decât cele provocate intenționat (sinucideri). Nu mă deranjează renovarea, dar mă enervează groaznic că le intră atâția bani în buzunare.

      RăspundețiȘtergere
    7. Poate vor sa le puna in functiune pe toate si atunci chiar ca va fi nevoie de un pasaj subteran. Nu mi s-ar parea normal sa vad lumea incercand sa ajunga la ultima linie tarand bagasele peste toate sinele :))

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. când au început lucrările, mă gândeam că după ce termină cu liniile 1 și 2, vor continua cu 3 și 4, ca să se ajungă în final la ce ai scris tu. Dar dat fiind termenul de doi ani și progresul lor, nu prea văd sa fie așa.

        Ștergere
    8. Ce fac ei, nu neg, e super. O să asfalteze „de la gară pân' la moară” - vorba Vasluianului de rand, au schimbat în proporție de 80% sau poate mai mult sistemul de iluminat stradal, s-au apucat de pavaje, trotuare, gara, etc. Dar sumele anunțate pentru aceste recondiționări sunt enorme comparativ cu banii folosiți de fapt și de drept în proiecte.

      RăspundețiȘtergere

    Având în vedere că eu înjur, tu de ce n-ai face la fel? ce scrii aici ține doar de tine

    Arhivă